Versterk de herinnering aan uw merk

Geurmarketing verbetert uw omgeving en verhoogt de sfeer

Prettig, toegankelijk en stimulerend

Geur is net als muziek onzichtbaar, maar voor een groot deel verantwoordelijk voor hoe we ons voelen. Geurmarketing speelt daardoor een doorslaggevende rol in de mate waarin wij ruimten, omgevingen en situaties als prettig, toegankelijk of stimulerend ervaren. De combinatie van aangename geuren met doordachte muziekselecties versterken de herinnering aan uw merk en vormen een beeld over uw onderneming. Ze hebben een positieve uitwerking op de verblijfsduur, het koopgedrag en het “thuisgevoel” bij uw gasten of klanten.

Geur is beleving

Een geur kan een beleving overbrengen die andere zintuigen niet kunnen ervaren. Waarom? Ons reukvermogen is direct verbonden met het limbisch systeem, een gebied in de hersenen dat ons ‘pleziercentrum’ wordt genoemd. Dit gedeelte van de hersenen is het centrum van emotionele stimuli en bepaalt de primaire emoties van mensen. Vandaar dat sommige geuren een zeer sterke herinnering kunnen oproepen en een bepaalde indruk kunnen achterlaten.

Geurmarketing kan overal worden ingezet

Geurbeleving is breed toepasbaar. Of het nu gaat om een hotel, kledingzaak, zorginstelling, kantooromgeving of een evenement, zelfs bij u thuis, geurbeleving kan overal worden ingezet. Inscentives heeft jarenlange ervaring in de meest uiteenlopende branches.

Advies over de mogelijkheden in Geurmarketing?

Call Now Button