MVIE voorziet flagshipstore Hunkemöller van beeld en geluid

Voor de onlangs in Den Bosch geopende Hunkemöller flagshipstore tekende MVIE voor de implementatie van beeld en geluid. In opdracht van Notice Branded Media installeerde het een geluidssysteem voor de weergave van achtergrondmuziek in de winkel. Ook bracht MVIE een 55 inch Samsung LED display aan, dat in portretpositie in het interieur is geïntegreerd.

 

Hunkemöller inrichten

In de etalage plaatste MVIE een compacte videowall. Deze bestaat uit LG displays met een helderheid van 700 cd/m2. Daardoor staat deze videowall ook op een zonnige dag garant voor een haarscherp beeld. Inmiddels heeft de nieuwe Hunkemöller-store in het Belgische Hasselt eenzelfde MVIE-behandeling gekregen. 

 

Digitale winkelinrichting

Bent u het ook zat om elke maand uw winkeldisplay te moeten veranderen? MVIE zorgt er graag voor dat uw winkel meer opvalt. Schakel over naar digitale reclameoplossingen zoals een videowall en pas de uitstraling van uw winkel moeiteloos aan. Mvie denkt graag met u mee over een totaaloplossing en combineert digitale reclame dan ook vaak met narrowcasting (digital signage). Trek met bewegende beelden de aandacht van uw (potentiële) klanten en verhoog impuls aankopen, sfeer in de wachtrij en uw omzet! 

PROJECT DETAILS

GELUID
Geluidssysteem

BEELD
Samsung 55 inch LED display
LG videowall met displays

 

Over Hunkemöller
Hunkemöller is de grootste lingeriespecialist van Europa. In 2010 lanceerde het een nieuw winkelconcept in Rotterdam. Daarna volgde Amsterdam en nu heeft dus ook Den Bosch een flagshipstore aan de Markt. In lijn met de nieuwe huisstijl van de lingerieketen zijn de gebruikte kleuren in de winkel zwart, wit, grijs en roze. Het strakke logo heeft nu in plaats van de trema een strikje, geïnspireerd op het strikje dat je op bijna elke beha vindt.

MEER WETEN OVER DIT PROJECT?

Share This